Újra működik a körmendi COVID-telefonvonal

A szolgáltatást igénybe vevők minden nap reggel 6:00 és este 18:00 óra között adhatják le az igényeiket a 06-30/955-4893-as, vagy a 06-30/955-4828-as telefonszámok egyikén.

0
130

Bebes István, Körmend város polgármestere tudatta, hogy a járványhelyzetre való tekintettel az a döntés született, hogy ismételten felállítják a tavasszal már kipróbált és bevált telefonközpontot.

A két telefonszámon a Szociális Szolgáltató és Információs Központ munkatársai várják azoknak a körmendi lakosoknak a hívását, akik karanténba kerültek, vagy időskorúak és nem tudják megoldani a napi szintű ellátásukat.

Amennyiben igénylik, a Szociális Szolgáltató és Információs Központ munkatársai elintézik helyettük a bevásárlást, a gyógyszereik kiváltását, a meleg ételük házhoz szállítását, vagy egyéb ügyeik intézését.

A szolgáltatást igénybe vevők minden nap reggel 6:00 és este 18:00 óra között adhatják le az igényeiket a 06-30/955-4893-as, vagy a 06-30/955-4828-as telefonszámok egyikén.

Végül Bebes István felhívta a figyelmet, hogy vigyázzanak magukra és embertársaikra! Forduljanak hozzájuk bizalommal, segíteni fognak!

(9900.hu)